Onsdag!



Jahapp, skulle ju börja att vara mig själv mer.
då kanske jag ska skriva precis som jag tänker?
det kommer inte vara till de som läsers fördel, jag tänker ju som en sköndpadda på rygg.
dålig liknelse, jag tänker inte vettigt iaf.
Jag tänker som jag agerar, inte så smart ibland.. HAHA
Nej men, ehm.. jag är lite förvirrad i mina tankar.
Aja, iaf så blev det stan idag! :D
var med henke och mikka :) och senare kom jens också.
Jag och Jensan lekte Pirater och star wars med min/mina (det var EN pinne som blev till två) pinnar! :D
Men tillslut kastade henke upp dom på taket :(
och just nu dödar min kära tvilling mig med bilder på blåa råttungar, champange rex ungar och dubbelrexar!
ÅÅÅÅH jag vill ha en dubbelrex!







Kommentarer
Postat av: sara

där var jag förra veckan och det var råmysigt, helt tomt och tyst. sedan kom det 29470217 fåglar.

det var fint alltså, det den där björken. mmmmmmmmmm

2009-10-15 @ 00:13:49
URL: http://supersurasunksaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback