Nelson Sialot Toujors



I need to grow old with you.

Du är verkligen så mycket att ord inte kommer att räcka till.
Aldrig någonsin kommer jag att sluta älska dig.
Du betyder så mycket Nelson att jag inte vet vad.
Utan dig vet jag inte vad jag ska göra.
Jag gråter nu så mycket att jag inte kan andas.
Shit, Nelson... lämna mig aldrig.
Jag behöver dig för resten av mitt liv.
Jag vill aldrig, aldrig vara utan dig.
Det kommer jag inte, och skulle jag inte klara. <3
Jag älskar när du somnar hos mig,
när du ligger nära och jag klappar dig på huvudet och du somnar.
När jag kliar dig på ryggen och du blundar för du verkar tycka det är skönt.
När du bara vill vara hos mig, var jag än gör.
När du inte lämnar min sida utan följer mig överallt.
När du myser ner dig i tröjan och somnar.
När du sitter på axeln, jätte nära min hals.
När du sover i sängen bredvid mig när jag ser film.
När du pussar mig.
När du är så störande att jag skulle kunna kasta ut dig genom fönstret.

Jag älskar dig så jäkla mycket.
Så mycket att jag inte änns vet vad.
Men jag vet att jag kommer förlora dig en dag.
Att en dag kommer jag aldrig mer få se dig,
Aldrig mer få vara med om dina hyss.
Aldrig mer få känna din värme.
Aldrig mer Nelson.

Jag är dum,korkad idiotisk som tänker så nu när du bara är 5 månader.
Men helt ärligt så älskar jag dig så mycket att jag verkligen inte vet vad jag ska göra.

Jag älskar dig Nelson Sialot Toujours <3

Kommentarer
Postat av: Allimac

haha pussas han :]

mohaha vet att prosper pussa mig XD stolt



aww vissa råttor är verkligen speciella ;_;

2009-10-20 @ 15:09:14
Postat av: Anonym

nej, bara få gånger..

HAHA ja :(



ja, jag kommer inte klara mig utan han.

2009-10-20 @ 23:44:18
URL: http://bangbangbang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback