Fredag och lördag, helgen för mig.


Bild: från Google

Igår vad jag också hemma, men samlade mig ork för att åka till stan med Mikka och Nelson.
Jag klarade verkligen inte en till dag hemma
stod inte ut med att bara ligga i sängen hela dagarna.
Efter stan så följde jag med mamma, Isidor och Simon till obs.
Sen var det faktiskt så att jag var med Martina och några andra och Mikka :)
sen drog jag och mikka till frida och var med henne på kvällen.
Pratade massor med henne då.
Somnade inte förän halv 5 i natt typ.
Vaknade klockan 1 idag och följde direkt med mamma, david och Ruth ner till stan.
Sen kom jag hem och vaktade ruth och tog med henne till mikaela ett tag.
Fick sen pizza och cola :9 mummmmmssigt! :D
nu vet jag inte vad jag ska göra, förmodligen upp och se film eller nå sånt..
Jag känner för en ny kamera.... en EGEN till att börja med..
aja det får väl bli efter jul elelr nå..
och förresten DET ÄR ÅTTA DAGAR KVAR TILL GREEN DAY KONCERTEN! :D
och jag åker till sthlm om 7 dagar!
HIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIH inte för att det är typ.. roligt på ett hahah vid.
men jag är GLAD! :D
Lixom vad kan bli bättre än green day? :D
Det är en dröm som blir sann, gd betyder enormt mycket för mig.
Och äntligen får jag se dom :)
Dessutom är det bara 2½ vecka tills Charlie och Eddie kommer!
och det är på ett ungefär 3 veckor tills tvillingen kommer, :)
Gladare finns det inte.
jag vill skriva tankar och så.. men orkar inte..
men jag kopierar en sak jag skrev på bdb igår, första bilden på andra oktober på thehappiiest@bdb
Ändrade lite så att det stämmer mer överänns med idag.

Nelson somnade på bussen tillbaka från stan igår.
Sånna stunder som då får mig att inse hur mycket jag älskar mina råttor.
När dom är i min famn och jag klappar dom och dom somnar.
Jösses nu får jag tårar i ögonen... :')

(tilloch med när jag bara läser igenom vad jag har skrivit får jag det.)
Mina små killar, mina älsklingar, mina barn, mina livräddare.
Jag vet inte vad jag skulle göra utan dom.
Jag vill ha dom vid min sida för evigt..
Det går inte att beskriva känslan jag hade när han låg mellan mina bröst och sov, när jag kunde känna han andas.
Om jag en dag ska förlora dom, är det så jag vill ha det.
Jag vill ha dom nära mig, så nära som det går.
Klappa dom där jag vet att det faktiskt gillar det bäst.
Som nelson älskar när man "halvkliar" han mitt på huvudet..
Och Prosper älskar när man "gnuggar" hans öra.
Så vill jag ha det..
Att dom somnar in på mig, och ja....
På fyra månader har jag bara sovit utan dom i två nätter..
Den senaste gången hade jag massa råttor runt mig och ändå saknade jag dom så att det gjorde ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback