..

15/10 -09 17:22




Vet vi vad jag tycket är förbannat störande?
När man ska sova, men verkligen inte kan somna.
Känslan när man vet att man måste sova, och man ligger helt nermyst i sängen men är inte det minsta lilla trött.
När man ligger där och blir så arg för att man inte kan somna.
Så är det varenda kväll/natt för mig.
Jag kan aldrig somna, jag vet faktiskt inte varför.
Sån har jag varit sen jag var liten.
Och det har varken blivit bättre eller sämre.
Aja, sådant är väl livet?
Fast sen är jag ju fruktansvärt morgontrött också.
Jag kan verkligen inte vakna på morgonen, och sedan blir jag förbannad för att jag inte heller kan vakna.
Förbannad för att jag inte kan somna, och förbannad för att jag inte heller kan vakna.
sådant är livet för mig, sant.



Min säng är faktiskt mysig.
---------------------------------------------------------------------------

Jag stör mig också på mobilen som man måste skriva utan T9 på.
min mobil jag har nu är en gammal nokia, en som egentligen är på arabiska eller något sådant.
ja visst, det finns T9, men grejen är att det finns bara T9 på Engelska, Arabiska och Franska.
Det hjälper ju inte mig så mycket.
Och inte kan jag väl precis sitta och spara varenda ord i svenska lexokonet för att kunna skriva med T9 på mobilen.
Nej, sådan ork har jag inte alls.
Så istället måste jag skriva utan T9, vilket får många att tro att jag är sur.
För jag orkar sällan göra gubbar, inte heller skriva långa sms.
Det tar alldeles för lång tid och för mycket kraft.
jag längtar tills jag kan få en ny mobil, en mobil med T9.
Men jag måste vänta ett bra tag, eftersom att jag inte har nå pengar.
Aja, min mobil kan man i alla fall ringa med.


---------------------------------------------------------------------------


Aja, snart ska jag i alla fall städa mitt rum! :D
och hej och hå jag är så sugen på cola att jag tror jag dör, på riktigt!
Aja...... Hejdå eller något sådant, ska fixa lite saker sedan gå upp till mitt rum och börja städa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback