51 sanningar om mig

1. Jag är ofta sur på folk utan att jag vet varför
2. jag hatar mitt hår, älskar mitt hår och vet inte vad.
3. jag har humörsvängningar alldeles så något otroligt
4. jag älskar att fota
5. jag har gått 7an två gånger
6. jag har knappt varit i skolan på 4 år ungefär..
7. jag saknar vissa personer och saker och tider så mkt att jag börjar gråta
8. jag har önskat mig en hund i födelsedagspresent och julklapp sedan jag var 4 år gammal.
9. jag är kristen
10. jag måste ha musik annars pratar jag som en galning
11. jag har svårt för förhållanden.
12. jag har spelat piano sen jag var 6 år.
13. jag är beroende av vissa saker som jag inte borde vara beroende av
14. jag är deprimerad, inte cutcut cry cry uppmärksamhet, utan den riktiga faktiska sjukdomen och jag har skadat mig själv och vetat vad jag har gjort sen jag var 9 men innan det skadade jag mig själv också..
15. ....... jag har förmodligen ADD
16. jag har sammanlagt haft ca 26 djur om inte fler
17. jag ÄLSKAR popcorn
18. jag har ingen kamera
19. jag går i PRIV på midgårdsskolan
20. Jag älskar Green day och Tokio hotel ( fast tokio hotels nya låtar är lite som dom är)
21. jag typ sover jättedåligt och sover jag så sover jag hela dagen
22. jag är aldrig hos min pappa
23. Jag vet inte alltid vad jag vill.
24. jag ÄLSKAR vampyrer och skräckfilmer
25. jag har skrattgropar och hatar mitt leende
26. jag har ibland alldeles för bra självförtroende
27. jag älskar kolsyrat vatten
28. jag vill ha bruna ögon
29. det finns 3 eller 4 personer som jag skulle göra att jag dör om jag förlorade dom
30. jag var med när min lillasyster föddes
31. jag har varit nära att dö flera gånger
32. jag sover nästan helt naken :$
33. jag hatar vinter
34. danmark är nästan som hemma för mig, när jag ser bilder på danmark känns det som jag längtar hem.
35. min riktiga morfar bor i danmark och jag har inte träffat han sen jag var 9
36. jag gilalr förstora kläder
37. min lillasyster känns som mitt eget barn
38. Jag har nästan alltid varit tjock 
39. jag vill ha 3 till hål i läppen, hål i tungan, septum, bridge, öginbrynet och fler i öronen.
40. Jag har slagit ut en tand på min lillebror
41. jag älskar min säng
42. jag älskar att se film och kan inte säga vilken som är min favoritfilm
43. jag klipper mig själv
44. jag vill bli fotograf, journalist, psykolog, elelr någon som jobbar med ungdomar när jag är vuxen.
45. Jag gillar inte mjölk.
46. alla tror alltid att jag är glad och så, men det stämmer inte
47. jag vill inte ha långt hår
48. jag älskar köttsoppa.
49. min farmors pepparkakslimpa är nrdtgnlkdt gudomlig
50. jag sminkar mig i stort sett aldrig
51. Jag vill ha barn
Kommentarer
Postat av: sara

team på tjugotvåan och tjugotrean. vet nästan aldrig vad jag vill

2009-10-13 @ 22:40:09
URL: http://supersurasunksaras.blogg.se/
Postat av: svar till sara:

Härligt! elelr det kanske inte är en bra sak?

2009-10-14 @ 22:21:43
URL: http://bangbangbang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback