Sitter i soffan med datorn i knät

ja, som rubriken lder, jag stter i soffan men datorn i knät.
Tittar på Gladiator lite halvt och lyssnar lite halvt på tokio hotels nya skiva.
Texterna är grymt bra, låtarna är bra, men det är inte tokio hotel.
det luktar mat i hela huset, mumsigt.. inte för att jag har världens största matlust.
Men när David lagar mat som han åt när han var liten, afrikansk mat.
då vattnas det i munnen :D
just nu är det ris, tomatsås och köttbitar ^^
GREAT! :D
alltid lika gott, och jag är hungrig med orkar aldrig äta. men jag ska göra det idag tror jag :)

Förresten har jag två söta småbröder.
Dom gick till konsum och köpte Chips, dip och cola åt mig (A) :)
Gulleputtar <3
kolla in lillebrors blogg förrestesten : http://lindbergaarn.blogg.se/

jag är hungrig...... maten är klar, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback