klockan är halv 8 på morgonen


cp bild på mig, men den nyaste som finns,går inte att ta egobilder längre

som rybriken lyder är klockan halv 8 på morgonen och jag har inte sovit en blund inatt.
Satt på msn med två människor och skrev :)
Tvillingen och Nicke.
Jag och tom slutade i gapskratt, och inte kunde man väl somna när man hade jättekul?
Det blir new moon klockan 12.15 och jag måste vid 9 ringa jensan och se om jag kan få upp henne om hon har somnat.
Nu sitter jag med en kudde bakom ryggen, lutad mot väggen med täcke runt mig och datorn i knät.
Mrd tända ljus och Allan Edwalls musik spelas i datorn
Underbart mysigt och avslappnande :)
Vänta lite, ska fixa en sak med råttorna.
Sådärja, det var något skit med hängmattan

   
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback