en sak att säga




en sak som kommer bli en hel massa saker.
det vet jag redan innan jag började.
minst 5 eller 6 saker.
nu börjar jag.
Jag är sämst på det här med att uppdatera.
men ey, inga kommentarer ibland.
eller jo, lite ibland :)
men still, jag orkar inte skriva som en tok, fast jag kanske skrev igår natt.
jo... nej det gjorde jag inte va? eller?
äh, kollar sen.
så, det var en sak.

jag har rökt, även om jag skulle försöka sluta.
Det går inte, jag drar ner iaf... först...
SEN, sen ska jag sluta nån gång.
men imorron ska jag köpa cigg.
så det var två saker.

jag har fixat min lillebrors blogg, hans header och det.
inte typ det mest avancerade jobbet, men han ville ha sin header typ så.
Det andra vet han inte om än.
han vet inte om att bakrunden har jag själv gjort inatt.
och ansträngt mig för att det skulle passa bra.

ungefär så hade jag tänk från början, med massa krimskams där det nu är krimskrams.
Men en pratbubbla men info om simon.
och en bild på honom under pratbubblan.
Headern ska jag ändra när jag orkar :)
det var sak tre.


Jag ska ändra min design på bloggen någongång också.
när jag väl orkar vill säga.
det var sak fyra, en kort sak.

Jag solade med mikka inatt, och jag hade en nyckel på magen medans jag solande.
Så nu har jag ett nyckelmärke på naveln xD
HAHAAH lol.
Sak fem, kort sak det med.

Jag städade rummet när jag var klar med simons blogg.
Så nu är det helt städad, jag ska tända ljus i rummet imorn.
mysa ner mig riktigt.
jag städade för jag skulle kunna göra det.
mysa ner mig med massa värmeljus, julmust och en film.¨
Lussekatter skulle inte vara fel heller, hembakta.
Och pepparkakor. Och jullukt. och en julgran.
åh tjena. jag vill ha julafton som den var när jag var liten.
Massa folk, massa mat, massa presenter.
men kärlek så det väller över kanterna
så vill jag ha det.
det blev sex saker, men två i en.

Hungrig är jag, riktigt hungrig.
Ska nog göra en macka sedan sova.
Sak sju.

till sist....
Yasmine, Camilla..
Jag saknar er två.
Jag sakanr att umgås med er.
Helgerna, dagarna med er två är rent utsagt fantastiskt roliga.
jag hatar faktumet att jag aldrig har pengar.
Att jag aldrig kan åka till camilla.
Att jag alltid sitter hemma och tråkar.
Men jag tycket vi tre borde göra saker oftare.
Eller jag borde över huvud taget umgås mer med folk.
men iaf... ni är underbara<3
det var åtta saker..


Hejdå.



Kommentarer
Postat av: Camilla

mä aw<3 mååste göra något snart vi tree :'D

vore skiit kul<3älska dig :D<3

2009-11-09 @ 00:14:14
Postat av: yasmine

håller med camilla,fett gulligt skrivet! <3

2009-11-11 @ 12:44:47
URL: http://upprepat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback