Cola,Chips,Tårta, smärta.

Såhär är det just nu för mig, sitter med cocacola med is, Lättsaltade chips, ett tomt fat som det nyligen var en bit tårta på.
Och jag känner för att gråta, jag vet inte varför..
känner mig bara grymt nere.
och jag VET att det var något jag skulle säga till tvillingen men har helt glömt vad.
jag ser fram emot till nyår, eller ja, dagen två dagar efter jul.
För då bär det av till tom, (<3) underbart blir det.
Och nyår kan inte firas bättre än med henne <3
Men ändå, jag vill bara gråta.. oich jag vet exakt hur jag ska göra för att börja gråta.
Men om jag gör på det viset kommer jag ha ont länge..
inte fysiskt men psykiskt.
Jag menar, titta på gamla bilder på Yumyum och Lou.
samtidigt som att titta på videon jag gjorde till dem.
Men då kommer det göra så ont att jag inte vet vars jag ska ta vägen.
jag är iaf grymt frestad på att ha marsvin igen, två killar skulle vara mysigast.
en långhårig och en korthårig skulle vara härligt :)
inte en svart eller något så mörkt, men en flerfärgad skulle vara mysigt ^^
aja..
nu ska jag ta en cigggggg, skriva ut några bilder.
och rycka upp mig!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback