Cigg, Cigarett, canserpinne, ja vad det än kallas.


Bild: Google




lite mer än 24timmar sedan jag rökte mina sista bloss.
lie mindre än en halv cigg rökte jag då.
nu, känns det som att jag ska skrika högt av smärta!

jag älskar när man inte har rökt på flera timmar och tar första blosset, röken fyller munnen.
man känner smaken från cigaretten och lukten.
röken fyller lungorna.
känner lukten på fingrarna efteråt.
lukten i kläderna.
Lukten av cigarettrök.

Jag vill verkligen ha det nu, mer än allt annat.
Jag tor serri att jag snart skriker..
jag kan känna hur mycket jag vill ha det, jag kan känna smaken.
Allt.


Bild: Google

Kommentarer
Postat av: sara

skrik då

fast gå ut och skrik kanske

eller i kudden, om det fungerar, har aldrig vågat prova. känns som att det ska höras ändå

2009-11-06 @ 00:37:48
Postat av: svar till sara:

orkade inte skrika.

har för ont i huvudet.

2009-11-06 @ 15:55:27
URL: http://bangbangbang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback