Lycksele :)

Lycksele





Jag drog till lycksele i måndags..
farmor och Lillasyster fyllde ju år och mikka skulle på rättegång..
min farmor och farfar är underbara <3 finns inga bättre farfädrar att ha :)
Jag gick ner till vattnet både måndag och tisdag.. men idag hann jag aldrig det.
Måndagen började med middag, farmors mat slår allt! såsen och morötterna, mmhmm :D
Sen kommer Gammelfarmor Ruth, farmors syster, farfars syster karin och hennes man lars.
Blev tårta och mys då.
Efter det bestämde jag att jag skulle bada, men det var alldeles för lågt vatten så man kunde inte doppa sig.. så jag fotade istället och njöt av solnedgången.
På Tisdagen blev det frukost, sedan lunch och sen tårta igen för då fyllde lillasyster Celina 1 :)
Sen följde jag min farmor på vattengympa, skojj men det var bara gamla tander där xD
När vi kom hem så åt vi och sen gick jag ner med mitt ciggpack och en bok och stannade där nere i 1½ timme och läste, mysigt as hell.
Kom hem i tid till att fika, och jag, farmor, pappa, Eva och en sovande Celina tittade på eurovision.
Sedan på lost. mysigt vare :)
Idag blev det nog bara av att packa ihop alla saker, städa rummen, äta och sedan att åka till kyrkogården och hälsa på pappar morfar, sedan till dollarstore och köpa godis och grejs..
sen drog vi till gammelfarmor ruth och åt våfflor :)
sen åka hem..
Annars blev det mycket att vandra vid rälset eller ute i skogen.
Att läsa och fika blev det också mycket av.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback