ibland blir man lite för less

Jag är inte längre en sådan som klagar,
Jag säger aldrig om jag är sur eller ledsen eller liknande längre.
Därför borde jag ha rätt att skriva det nu.
Jag är less, less på att alla tror att dom kan få mig att göra precis bara vad som helst bara för att jag aldrig kan säga nej
Bara för att jag råkar vara rädd för konflikter, jag vill inte bråka med någon för jag vill inte förlora mer folk.
Jag har inte gråtit sedan jag och mamma såg någon jätteledsan film för jätte länge sen.
Jag vet att det är bra, men det är så mycket i mig som vill ut, Sorg, Ångest, Ilska, Glädje, Kärlek.
Jag ska nog bli en såndär känslokall jävel som inte känner något alls..
ah, så får det bli..

Det är inte bara folk jag umgås med som är helt fuckade mot mig.
Min granne skäller ut mig oftade nu också..
henne hatar jag, jag vet att jag inte borde hata någon.
men hon är och förblir rent utsagt en idiot.
Jag vet inte om jag ids sitta vid datorn så länge till.
Funderar på att gå och skriva klart låten och sedan läsa bok elelr tvärtom.
Eller så går jag ut och går och gör något.

Ajja Nu ska jag upp och äta något sen mumsa i mig chips och cola..
För imorrn blire stan igen :)
Det var skönt att få skriva lite, inte för att det tog bort min ilska.
utan för att skriva är något jag behöver för att slappna av.
det spelar ingen roll vad jag skriver om, bara att få skriva...
jaja nu skajag verkligen gå

Trackback