ingen rubrik

nu var det ett tag sedan jag skrev i bloggen.
har haft lite mycket att göra med skolavslutning, råttorna och annat.
Juste ja, råttorna är hemma nu :)
dom kom hem den 5e juni :)
Och jag har nu also haft dom i 2 veckor och en dag.. imorrn är dom 7 veckor.
Redan är dom stora så dom är knappt igenkännbara från när jag hälsade på dom första gången :D
Bilderna är fotade igår ^^

                       Nelson                             Meelo                                 Prosper


Ja, nu är det sommarlov! :D
midsommar var igår, och jag gjorde ingenting allt då..
Orkade inte stiga upp tidigt, ta bussen till gammlia, och sen GÅ hem..
Vilket tar kanske 2-3 timmar att göra..
Så nej, jag stannade i min säng och sov sött.
Vaknade och tog som vanligt en cigg.
Gjorde en macka och satte mig vid datorn..
åt inte mackan och efter en halvtimme gick jag istället ut och rökte igen.
GRymt röksugen som jag var fick det bli 4 cigg..
Inte så smart på tom mage. Rökfull och hungrig åt jag upp min macka..

Idag vaknade jag av att jenny ringde mig, hon hade något att berätta..
Jag lånade en cigg av henne och fick senare veta något lite halvchockerande..
Nu har jag som i stortsett hela dagen inte något att göra.
Har grillat, ätit, rökt, suttit vid datorn och haft dödligt tråkigt,
Nu verkar det som om att jag ska röka, sen släppa ut råttorna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback