nu är det inte länge kvar

jag är trött, hungrig (inte mycket men lite, men måste äta),har ont i nacken och benen av att sitta såhär konstigt i sängen som jag gör, vilket jag måste göra annars åker internetsladden ut.
jag har mensvärk, är nervös, och separationsångest.
har ingen lust alls att åka ifrån mina tre underbara pojkar men måste.
simon och mamma har lovat att ta väl hand om dom.
07.07 måste jag ta bussen härifrån ersboda.
så jag kanske borde gå och fixa klart det allra sista.
aja..  är ju inte alls bra på det här med att blogga. men iaf.
harebra!


p.s HUR FKN MYCKET FÅR OCH KAN DET SNÖA?! har ju snöat kanske 30 cm om inte mer nu!
undrar hur det går med bussresan
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback