jorå



Det finns mycket jag inte förstår, delvis hunger..
ska nog läsa mikkas uppsats när det går att läsa eller får jag läsa på hennes dator.
så jag förstår det här med hunger..
just nu gör min mage ont av att jag är så hungrig.
men jag orkar verkligen inte ställa mig upp och leta något att äta.
Yasmine ligger och sover i min säng just nu, har spenderat min tid med henne och sedan fredde också.
Vi såg film hos mig sen så skulle yasmine och jag sova, yasmine somnade.
inte jag, jag kan inte.. jag är trött som fkn hell men inte ens slummra kan jag.
det känns som att mina ögonlock ska falla ihop när som helst men det går inte att somna.
om jag skriver något långt kommer ingen läsa..
jo kanske lite men inte allt, kommentarer har jag ont om.
läsare har jag ingen aning om, orkar inte kolla.
16 dagar kvar - det får mig att leva lite lättare.
jag vet inte vad jag ska säga, eller tänka..
önskar jag visste något.
önskar jag hade någon.
Äsch, jag lever i nuet, skiter i vad som händer eller hänt.
pfft, låtsas kan man ju, eller iaf försöka.
jag vet inte, men det skulle vara skönt att ha någon nu.
tänker på 2 personer från och till hela tiden.
idag dök någon annan upp i mitt huvut, något som får mig att vilja skratta och gråta.
vad ska man göra åt allt egentligen?
orkar inte skriva mer, ingen kommer läsa ändå.










p.s   jag älskar dig av hela mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: Mikkkkka

, ofta det är din råtta på bilden? Den ser inte ut som nån av dina tyckjah^^ det kanske stog i texten men Orkade inte läsa hela ;P



och, jag skulle skriva något om hungergrejen, men jag glömd bort vare va xD

2010-01-08 @ 18:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback