fredag morgon klockan 06.10

har inte kunnat sova inatt..
satt och pratade med karin ett bra tag inatt.
försökte sedan sova men det ville sig inte alls, trotts att jag var så trött att jag inte kunde håla ögonen öppna.
såg då istället "angus, thongs and perfect snogging"
jag gillar den filmen faktiskt, riktigt mycket.
härligt att det inte är den snyggaste tjejen som får den snyggste killen.
gick ut och rökte efter filmen, tog ett glas mjölk och en till kall kokt potatis.
tog sedan på mig en stickade tröjan jag fick av mikka och satte mig i sängen med ett täcke virat runt mig,
och i hörlurarna ( som jag måste ha för att inte väcka familjen med musik) spelas stiff dylans.
jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till idag.
med skola, inte skola, sova, vara vaken.
måste hjälpa mamma med att förga och klippa hennes hår ikväll, och då behöver jag ju vara vaken.
hur det än ska gå är en gåta.
är ju lucia grejs idag på skolan, vill gå... men ändå inte..
funderar på att se en till film men vet inte vilken..
aja, hejdå


Jag älskar min lillasyster något enormt mycket! <3


     


Kommentarer
Postat av: tina

Fina bilder xD

älskar din blogg xD

2010-05-08 @ 17:52:06
URL: http://tinatoorenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback