rockkrock ägde! :D

(obs! alla bilder är inte fotade av mig! några är fotade av, mikka, Dessi, Yasmine)
första bilden, bilden på scenen är fotad av Yasmine.
Ego bilden på mig är fotad av mig, och egobilden på mig och mikka är fotad av mig.
Bilden på folket som går är fotad av mikka.
Bilden på kalleskaviar (oskar) är fotad av dessi.
Bilden på mikka är fotad av mig.
resten av bilderna förutom den sista bilden är fotad av mig.
Den sista är fotad av Yasmine eller av Henke.


Träningsvärk i nacken idag!
sjukt härligt!
ska jag se om jag kan namnen på alla?
jag vet iaf att jag mötte och umgicks med en hel del underbara människor.
bla, Emmut, Lovisa,Dessi, Lovisa, Oskar, Anders, Jenny, Jenny, Sara, Sophia, Yasmine,
Henke, Isak, Pete, Sass, Ida, Fina, Malin, Matilda, Oliver, Mikka, och en hel massa andra!
 
  
  
  


Headbangade så nacken värker, skrek så att halsen gör ont.
Skrattade så att magen har kramp.
Och less på mitt kortklippta hår ibland, men det handlar om ovana.
blir nog bättre snart.
När jag kom hem så läste jag och såg film och delade lite glass med råttorna.
underbart <3


nu blev det mer bilder än text, men text kommer någon gång tror jag.
jag taggar skolan enormt mycket!
jag längtar tillbaka dit! och imorn får vi datorn :)
jag är typ.. i exstas, jag råkar älska min skola!
Och jag råkar älska mina råttor så mycket att det gör ont.
dom är lixom det som på något vis hjälper mig så mycket att ord inte finns..
Nelson Sialot Toujours och Prosper Qian Alecto.
mina älskade två killar <3

Nelson                                 Prosper



Så går det förresten när man bjuder mina råttor på lite chokladglass xD
Fotspår i sängen ;)
och ja jag sover utan lakan för det blir helt cp hela tiden.. xD
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback