Råttorna mina <3







Bilder på mina två killar.
Underbara och totalälskade killar!
jag har börjat mer och mer med att försöka visa vad jag tycker är rätt och fel.
jag vcet att jag är väldigt seg (eftersom att jag har haft dom i mer än två månader.)
men jag har jobbat smått med att lära dom det.
Nu igår bet båda två på min skarf och jag sa till dom.
(la dom på rygg, och lite annat som jag inte vet hur jag ska förklara)
Nelson slutade men Prosper gick tillbaka.
Jag La prosper på rygg igen och fick honom att ligga stilla utan att jag rörde honom.
Han försökte smita två gånger den sista gången lyfte jag han som man vanligtvis gör.
och han skrek som en galning.
Jag fick honom att ligga på sygg igen men sen betedde han sig som attt han skulle bita mig
eller försöka visa mig att han bestämmer.
Mamma klev in i mitt rum och sa att jag skulle lägga in han i buren innan han biter mig.
men jag litar iaf på han så mycket att jag höll kvar han i handen,
varken hårt eller löst och han stannade.
och då blev han jätte snäll och go.
Sen gick jag över till jenny och prövade då att lägga dom på rygg för att visa  dom att jag bestämmer.
Prosper la sig snabbt på rygg men Nelson kämpade lite.
eftersom att Nelson är den som bestämmer så är det självklart.
men det löste sig, hoppas dom slutar med det beteendet senare.

Kommentarer
Postat av: yasmine

söta råttor har du garanterat ludde!

2009-08-21 @ 19:41:40
URL: http://upprepat.blogg.se/
Postat av: svar till: Yasmine

Det förnekar jag inte.

Men det har även du ;)

2009-08-22 @ 12:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback