Onsdag.

Då är det onsdag och bara 6 dagar till skolan börjar.
Jag börjar 1 på gymnasiet och ser fram emot det ganska mycket :)
Så idag drar mamma och jag till stan för att handla lite småsaker.
blir väl att fika på stan också. antar jag.
sen kanske grillning på bräntis.
Igår såg jag film med Elias, Mamma och 'Pappa'.
Mysigt var de :)
umgicks även med Emelie och Elias ett tag igår.
och mötte Jenny och Azzé när jag hade cyklat till obs med mamma.
vid 6 tiden gick jag och lånade Laila och Gick på promenad med henne i en timme.


Prosper och Nelson fick vara med mig en hel del igår :) härligt härligt.
men bilden är inte tagen igår.
Kommentarer
Postat av: yasmine

gullig bild!

skolan är inte pepp och bräntis var ändå rätt nice fast jag blev as flummig i slutet då var det inte nice att alla var super-seriösa :(

2009-08-13 @ 00:50:06
URL: http://upprepat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback