Och så lördag den 8e



jahapp då rullar texten framåt.
Jag vaknade och nästan direkt skulle vi åka på middag.
(ja jag vaknar sent ibland)
Jag åt lite grann och gick sen hem.
Smsade Yasmine och frågade henne om hon kunde komma hem till mig med sina råttor.
och yes så blev det, Sara och Jenny följde även med.
Så medans jag väntade satt jag vid datorn ett tag.
och sen cyklade jag och mikka till coop och mötte dom.
 

Helsinki och Nelson på bild :)


Vi hade råttparty, och vi gick in på coop med 4 råttor ;)
Mikka och Yasmine köpte läsk och sånt.
Sen Gick vi hem till mig, vilket tog förvånandsvärt lång tid.
Vi såg film, och ja, gjorde inte så mycket.
 
Mikkas godis gubbe och Den mest seriösa bilden på mig någonsin
   
Stora killarna och  jenny på andra bilden
   
Sara och på andra bilden Helsinki och Sara 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback