Måndag och tiden går sakta?

Camilla åkte hem för ca en timme sen.
Jag har köpt cola, men är all out of fags (cigg för er som inte vet det)
och jag saknar min tvilling så idiotiskt mycket att det gör ont.
Snart ska jag nog gå och se film, vilken vet jag inte, men någon hittar jag nog.
Jag badade igår med, härligt härligt.
och vet ni? jag älskar min lillebror Elias.
Ibland är han det goaste man kan hitta.
Klart att jag älskar alla mina 5 syskon men Elias och jag umgås inte mycket på sistonde.
(han blir 15 den 20e augusti) .

Egentligen klär han sig inte så nej,
Inte den rosa hellokitty tröjan iaf.
han och hans kompis var på
åselemarknaden och ville ha lite skoj
-------------------------------------


Han är dock härlig, han följde med mig och Camilla till nydala och skulle bada.
fast det var bara jag och elias som skulle bada.
glömte skriva att Lordi också badade :)
Men Elias tog jätte lång tid på sig att komma ner i vattnet.
Min goa underbara lillebror <3

jaja, nu ska jag få barn gjorda. ha det bra!
Kommentarer
Postat av: Thawe

Lordi baada också med er ^-^

2009-08-12 @ 02:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback