Juste!


skolan är igång, vilket betyder för det första att jag får träffa mikka varje dag :)
och för det andra, min skola är bäst!
störtälskar den är vad jag gör! :) orkar inte förklara en massa men underbar är den iaf.
Dessutom känner jag fler än vad jag trodde att jag gjorde xD
känner (eller umgåts med någon gång) typ.. MINST 14 stycken.. och nu har jag glömt några.
sen har jag lärt känna vissa :)
Och 16 år är jag ju nu, (trotts att jag har varit det i ett halvår typ)
Och jag har börjat första ring, och nu vågar jag verkligen vara mig själv!
Just nu ligger min katt framför mig på skrivbordet och sover.
Musiken spelar i högtalarna och dör uppe är maten nästan klar.
Sen blir det att umgås med mikka :)
Och äta chips blir det också!! :D
härligt med helg eller vad?
nej jag vill ha skola.
men nu ska jag äta adjöken
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback